Retourneren is geheel voor eigen rekening.
Je kan makkelijk retourneren door de onderstaande stappen te volgen.
Let op! in Nederland is het niet mogelijk om met een my parcel/post NL label je pakket te retourneren.
Indien je je bestelling via my parcel/post NL retourneert, ontvang je van de baliemedewerker een verzendbewijs met daarop een Track & Trace code. Ook ontvang je vanuit Returnista een verzendbewijs met daarop een Track & Trace code. Bewaar het verzendbewijs goed totdat je retour volledig is verwerkt en is terugbetaald.
Zonder een geldig verzendbewijs met daarop een Track & Trace code kunnen wij geen onderzoek starten naar retouren en zullen wij vermiste retouren dus niet terugbetalen.
Wij geven geen garantie op kleding met kralen glitters en studs!
Let op! Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.
Wanneer je het pakket retour hebt verstuurd, duurt het maximaal 10 werkdagen voordat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Zodra je retour bij ons is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin verdere informatie over je terugbetaling/ruilen.
Mocht je na 10 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen, dan raad ik je aan om contact met onze op te nemen.
Wanneer de SALE artikelen voldoen aan onze retourvoorwaarden kan je deze retourneren. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.